Retourbeleid

Retourtermijn: klanten hebben het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Retour aan de balie: uiteraard kunnen producten ook retour gebracht worden bij ons aan de balie. Wij hebben dan het onderdeel, onderdeellabel en een factuurnummer nodig.

Voorwaarde van het product: het geroutineerde product moet in de originele en verkoopbare staat verkeren, en in de door ons verstuurde verpakking geroutineerd worden.

Let op! Wanneer je een nieuw onderdeel heb gekocht wat nog verpakt zit in de originele verpakking, dient het onderdeel ook teruggestuurd of gebracht te worden in die verpakking. Geen originele verpakking is geen retour. Dit geld dus alleen bij NIEUWE onderdelen.

Retourproces
1. Maak een melding van jouw retour: maak een melding van jouw retour door ons hier een mail over te sturen. Vermeld hierbij als onderwerp RETOUR en jouw factuurnummer. Dit kan naar info@autodemontageotte.nl
2. Vul het retour formulier in: in de mail met factuur die wij naar je verstuurd hebben vind je ons retourformulier. Print deze uit, vul hem in en stop hem in de doos bij het product.
3. Terugbetaling: na ontvangst en inspectie van het geroutineerde product zal de webshop overgaan tot terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode. Uitbetaling duurt gemiddeld 2 tot 4 dagen.

Verzendinformatie en kosten
Retourkosten: de klant is verantwoordelijk voor de retourverzendkosten, tenzij de retournering het gevolg is van een fout van de webshop. Bijvoorbeeld: het verkeerde product of een defect product opgestuurd.
Verpakking en verzending: klanten moeten ervoor zorgen da het product deugdelijk is verpakt en dat ze een traceerbare verzendmethode gebruiken om verlies of schade tijdens het transport te voorkomen.

Uitzonderlijke situaties
Defecte producten: als een product bij ontvangst defect blijkt te zijn, moet je zo snel mogelijk contact opnemen met ons. Dit kan zowel via telefoon als per mail. Het verstrekken van foto’s is wenselijk wanneer mogelijk. We zullen dan passende stappen ondernemen om het probleem op te lossen.

Verloren of beschadigde zending: in het geval van verloren of ernstig beschadigde zendingen, neem contact op met ons voor verdere assistentie.

arn
redw
logo-1
kzd
azn

U kunt onze privacy voorwaarden hier inzien.